Sidor

onsdag 10 juni 2009

Nu är det sommar och jag bakar och lagar lite mat när jag känner mig inspirerad.
Jag brukar göra någon typ av sockerkaka och gör den i en rund form utan hål i mitten.
Innan jag häller i smeten lägger jag tex lite färska hallon eller persika + pinjenötter, det jag har hemma. Det blir jättegott.

lillaMATbloggen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar